چت ناب

چت ایرانی|چت مازندرانی|چت جوون و...

چت ناب

چت ایرانی|چت مازندرانی|چت جوون و...

متن خوب و زیبا برای کپشن اینستاگرام | کپشن های شاخ و خاص برای اینستاگرام

.

والله که بی تو مرا حبس می شود این شهر … مولانا

.

.

دست رو موهاش که می کشم میره عکس بعدی

.

.

عاشق چوپانی هستم که گرگ ها را به شکار می برد … مهدی رودکی

.

.

رفاقت فقط اسمش قشنگه

.

.

غصه هایت را با  قاف بنویس که هرگز باورشان نکنی

انگار فقط  قصه است و بس …

.

.

این شهر مرا با تو نمیخواست عزیز … علیرضاآذر

.

.

ای تف به جهان تا ابد غم بودن

ای ننگ بر این ساعت بی هم بودن

علیرضا آذر

.

.

بی تو من با بدن لخت خیابان چه کنم؟!

با غم انگیزترین حالت تهران چه کتم؟!

علیرضا آذر

.

.

چمدان دست و ترس به چشمان من است

این غم انگیزترین حالت غمگین شدن است

علیرضاآذر

.

.

صبر اوج احترام به حکمت خداست

.

.

اگر به دنبال عیب هستی از آینه استفاده کن نه ذره بین!

.

.

کسی که سلول انفرادی را ساخت می دانست که سخت ترین کار انسان تحمل خویشتن است

.

.

سکوتم از رضایت نیست

دلم اهل شکایت نیست

سیاوش قمیشی

.

کپشن برای عکس سلفی

.

وقتی دلبر داری باید از بقیه دل برداری

.

.

به ارواج جدم نیستی در حدم

.

کپشن برای عکس اینستاگرام

.

همه بم میگن که بد رد دادی

رفقا میگن تخص دهه هفتادی

.

متن زیبا برای اینستاگرام

.

نیم کیلو باش ولی مرد بــاش

.

.

شبی دوباره و ای کاش های تکراری

فدای چشم قشنگت هنوز بیداری؟!

احسان افشاری

.

.

+داش تحویل نمیگیری،شاید شدیم ما نامحرم

-حاجی بس کن تمومش کن، من حتی با خودم قهرم

محمدحسین ایزدی

.

کپشن های زیبا برای اینستاگرام

.

واعظان کین جمله در محراب و منبر می کنند

چون به خلوت می رسند، آن کارِ دیگر می کنند

صحبتی دارم به دانشمند مجلس، بازپرس

توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر می کنند؟!

حافظ

.

کپشن خاص اینستاگرام

.

من همان مست خراب و تو همان زاهد شهر

ما دوتا تا به ابد دشمن هم می مانیم

.

.

چنان در قحط آیینم، چنان در قحط ایمانم

مگر در فرم ها یادم بیندازی، مسلمانم

یاسر قنبرلو

.

کپشن خاص اینستاگرام

.

تا دیروز مارو میدیدی مِن مِن میکردی

حالا جلومون مَن مَن میکنی

.

کپشن عاشقانه

.

من و یاد توهو غم تنهایی

رفقا بم میگن لب پرتگاه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد